דף נחיתה הוא דף באתר האינטרנט שמיועד במיוחד להפניה של מבקרים מקמפייני פרסום, חיפוש אורגני, דוא”ל ועוד. המטרה העיקרית של דף נחיתה היא להפוך את המבקרים ללקוחות פוטנציאליים על ידי עידודם לפעולה מסוימת, כמו רכישת מוצר, הרשמה למודעות דואר או כל פעולה אחרת שרצויה על ידי העסק.
הדף הנחיתה נוצר בצורה ייעודית אסטרטגית כדי לשפר את ההמרה ולהגדיל את הסיכוי של המבקרים לבצע פעולה מסוימת. כדי להשיג זאת, הדף נחיתה עשוי להכיל מידע חשוב על המוצר או השירות, הצעות מיוחדות, טפסים למילוי, ביקורות חיוביות, מבצעים, קריאה לפעולה מהירה ועוד.
עבור עסק שרוצה למכור באינטרנט, דף הנחיתה הוא כלי חשוב מאוד בקמפייני שיווק ומכירות. הפרסום באינטרנט יכול להיות יעיל רק אם קיים דף נחיתה איכותי שמצליח לשכנע את המבקרים לפעולה. בניית דף נחיתה יעיל עשויה להגדיל את הסיכוי של העסק להגיע ליעדים שלו ולהגדיל את המכירות וההכנסות שלו
החבילות אינם כוללת שם דומיין פרטי, אותו ניתן לרכוש בנפרד
# המחירים אינם כוללים מעמ. # מחירי החבילות עלולים להשתנות מעת לעת
בכל חיפוש באינטרנט, בכל טלפון נייד (כ-85 אחוז מהגולשים כיום) תגיעו לתוצאות גוגל. בישראל, כשבעה מתוך עשרה משתמשים בג’ימייל ולכן בעלי חשבון גוגל.. ו”גוגל תמונות” ו”גוגל מפות” ו”גוגל ביזנס” וכמובן “YOUTUBE” שגם שייך לגוגל.
העסק שלך יוכל להופיע באתרים הכי חזקים באמצעות פרסום בגוגל (וולא, ווינט, מקו למשל), תוכלו לפרסם ללקוחות ההווה, העבר והעתיד שלכם – ואפילו אצל המתחרים שלכם !
כל הכוח הזה מתורגם למעקב יעיל אחרי קהלים עם כוונת רכישה. גוגל למעשה המציאו את מרבית הכלים המשמשים כיום לפרסום באינטרנט. הכלים שפייסבוק גם משתמשים בהם. בגוגל אנשים מחפשים לקנות ולא רק לעשות לייקים.
“קידום” עוסקת במגוון תחומי שיווק דיגיטלי כשהמטרה היא אחת: “תנועה שמובילה לניראות ומשם למכירות ! “
קצת עלינו:
חברת קידום עוסקת בתחומי הדיגיטל עוד מהימים שלא קראו לתחום דיגיטל. התפתחנו במקביל להתעצמות חברת גוגל ולמדנו את הכלים שלהם ממש כשיצאו לראשונה לשוק. גם כיום אנו זורמים עם מהפכת ה AI שכבר משנה, שוב, את כללי המשחק. אנו מלווים עסקים להצלחה בדרך לנראות אופטימלית ברשת האינטרנט – בדרך לחשיפה מקסימלית של העסק שלך.